0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)

واحد مراقبت پنوماتیک

واحد مراقبت پنوماتیک ، واحدی است که کنترل کننده هوای فشرده شده است که میزان خلوص آن را تعیین می کند. استفاده از رطوبت گیر و رگلاتور پنوماتیک موجب کم و زیاد شدن میزان فشار هوا و گاز گردد. در همین راستا با قرار دادن واحد مراقبت پنوماتیک بر عملکرد هر یک از بخش ها نظارت بیشتری کرده تا عملکرد بهتری را در نهایت برای سیستم به وجود آورد. واحد مراقبت پنوماتیک به عنوان عنصر اصلی کار کنترل دستگاه ها را به خوبی انجام می دهد تا با کیفیت بالا و کمترین مشکل فعالیت ها صورت بگیرد. فروشگاه اینترنتی مرکوری از بزرگ ترین پخش کنندگان بخش های مختلف واحد مراقبت پنوماتیک است. مصرف کنندگان می­توانند با تماس با واحد فروش از قیمت خرید مطلع گردند. واحد مراقبت پنوماتیک بر روند آلودگی هوا بسیار مؤثر است.

انواع واحد مراقبت پنوماتیک به کار گرفته شده

اجزای اصلی واحد مراقبت پنوماتیک رگلاتورو پنوماتیک و روغن زن پنوماتیک است. که هر کدام فعالیت جداگانه ای را  انجام می دهند که بر عملکرد بهتر سیستم های پنوماتیک تأثیر گذار است. واحد مراقبت پنوماتیک به عنوان هسته مرکزی عمل کرده و تمام فعالیت را کنترل می کند تا با کمترین اختلال کار صورت بگیرد. انواع واحد مراقبت پنوماتیک را می توان به واحدهای میکرو ، مینی ، میدی و ماکسی تقسیم بندی کرد که هرکدام بر اساس عملکرد واحد مراقبت پنوماتیک از همدیگر تفکیک می شوند.

 واحد مراقبت پنوماتیک

خرید اجناس موجود در واحد مراقبت پنوماتیک

همانطور که قبلاً ذکر شده واحد مراقبت پنوماتیک FLR در تمام سیستم های پنوماتیک به کار گرفته می شود. قیمت واحد مراقبت پنوماتیک بر اساس کارکرد آنها و کیفیت اجزا متفاوت است. فروشگاه اینترنتی مرکوری همه قطعات اصلی واحد مراقبت پنوماتیک را برای خرید عرضه می کند. قیمت خرید را در کنار کیفیت کارایی در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین واحد مراقبت پنوماتیک را با عملکرد بالا داشته باشید.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()