0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)

سیلندر و جک پنوماتیک

سلندر و جک پنوماتیک از عملگرهای سیستم های پنوماتیک به حساب می آیند که در مراحل آخر ، باعث عملکرد بهتر سیستم می شود. استفاده هوا در عملگرهای سیلندر و جک پنوماتیک یکی از ارزان ترین گازهای قابل استفاده است. فروشگاه اینترنتی مرکوری بر اساس کارکرد مصرف کننده انواع سیلندر و جک پنوماتیک تک کاره و دوکاره و چند کاره را برای فروش قرار داده است. سیلندر و جک پنوماتیک بر اساس عملکرد در مسیرهای مختلفی چون بیرون و ورودی استفاده می شود. سیلندر و جک پنوماتیک تندم از چند سیلندر و جک برای تشکیل یک سیستم ساخته شده تا توان نیروی سیلندر و جک پنوماتیک از قدرت بالایی برخوردار شود.  

انواع سیلندر و جک پنوماتیک موجود در فروشگاه اینترنتی مرکوری

تفاوت سیلندر و جک پنوماتیک در عملکرد انها می باشد به عنوان مثال سیلندر و جک پنوماتیک پروفیلی ، سیلندر و جک پنوماتیک جهار میل ، سیلندر و جک پنوماتیک قلمی ، سیلندر و جک پنوماتیک کامپکت ، سیلندر و جک پنوماتیک چهار گوش و سیلندر و جک پنوماتیک بدون شفت.

هر یک از سیلندر و جک پنوماتیک با استفاده از نیروی فشرده شده هوا و گاز برای انجام کارهای مکانیکی عمل می کند.

سیلندر و جک پنوماتیک

خرید ارزان سیلندر و جک پنوماتیک

برای خرید انواع سیلندر و جک پنوماتیک به قیمت ارزان آن توجه نکنید. علاوه بر قیمت ، کیفیت نیز تعیین کننده است تا یک خرید ایده آل را داشته باشیم. استفاده از جنس بی کیفیت موجب آسیب دیدگی دیگر قطعات موجود در سیستم های پنوماتیک می شود. مهمترین بخش ، سیلندر و جک پنوماتیک است که محفظه نگهدارنده مجزای هوای فشرده شده است که معمولاً دارای یک خروجی است. برای خرید انواع سیلندر و جک پنوماتیک می توانید به فروشگاه اینترنتی مرکوری مراجعه کنید و با تماس با تیم فروش سیلندر و جک پنوماتیک مورد نیاز خود را سفارش دهید

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()