0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)

رطوبت گیر پنوماتیک

رطوبت گیر پنوماتیک نوعی فیلتر به حساب می آید. عملکرد رطوبت گیر پنوماتیک در سیستم های پنوماتیک بدین صورت است: هوای فشرده شده ای که از ورودی به داخل وارد می شود از محیط مخروطی که در رطوبت گیر پنوماتیک تعبیه شده عبور می کند ، برخورد هوای فشرده شده با بدنه کاسه موجب می شود تا قطرات آب از هوا مجزا شده و از فیلتر عبور می کند. وجود آب زیاد در مخزن سیستم های پنوماتیک نمایانگر وجود اختلال است که باید کل سیستم را مورد بررسی قرار داد. تا راندمان کاری بالا رود. نوع سنگ به کار گرفته شده در رطوبت گیر پنوماتیک از جنس زینتر است که با توجه به درجه و میزان خلل و فرجی که در آنها به کار گرفته شده دارای درجه های متفاوتی هستند. به گونه ای که در برخی از سیستم ها ممکن است از چندتا رطوبت گیر پنوماتیک برای عمل فیلتراسیون استفاده کرد که میزان اهمیت رطوبت گیر پنوماتیک را نشان می دهد.

انواع رطوبت گیر پنوماتیک موجود در فروشگاه اینترنتی مرکوری

رطوبت گیر پنوماتیک دارای طرح های متعددی است. روطوبت گیر کمپرسور و رط.وبت گیر پنوماتیک فلنج دار از انواع متداول می­باشند که با توجه به عملکرد مشخصی که دارند در سیستم های مختلفی به کار گرفته می شوند. فروشگاه اینترنتی مرکوری به عنوان وارد کننده و پخش کننده تجهیزات سیستم های پنوماتیک ، تمام اجزاء را به صورت مجزا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

رطوبت گیر پنوماتیک

خرید با کیفیت ترین رطوبت گیر پنوماتیک با برندهای معتبر

قیمت خرید رطوبت گیر پنوماتیک به حجم دبی خروجی تصفیه شده و کیفیت اقلام و همچنین سایز رطوبت گیر پنوماتیک بستگی دارد. با توجه به برند فیلتر رطوبت گیر پنوماتیک ، قیمت مناسب نیز در فروشگاه اینترنتی مرکوری قابل خرید است. با استفاده گسترده از سیستم های پنوماتیک ، هر یک از قطعات به سهولت در بازار قابل تهیه است. رطوبت گیر پنوماتیک به عنوان بخش مهم در تصحیح عملکرد وسایل در فروشگاه های معتبر با برندهای مطرح با قیمت ارزان قابل خرید است. 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()